Otsikko
Muistan lapsuudestani erään rakkaan Myyrä-kirjan. Mikähän mahtaisi olla kyseessä?

Kysytty

Muistan lapsuudestani erään rakkaan Myyrä-kirjan. Mikähän mahtaisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanet Myyrä kaupungissa-kirjaa.
Miler, Zdenek, Myyrä kaupungissa / kuvittanut Zdenek Miler ; kirjoittanut J. A. Novotný ; suomentanut Kirsti Siraste. 2. p. 2006. Helsinki : Tammi, 2000.