Otsikko
Miten pääsisin käymään Lasipalatsin BioRex-teatterissa?

Kysytty

Miten pääsisin käymään Lasipalatsin BioRex-teatterissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei, kysyin Amos Rexin asiakaspalvelusta ja sieltä vastattiin näin:

"Valitettavasti nyt juuri itse Lasipalatsin Bio Rexin elokuvasaliin asti ei pääse itsenäisesti piipahtamaan, mutta Bio Rexin lämpiö eli yläaula on usein avoinna museon aukioloaikoina. Bio Rexin kerroksessa järjestetään juuri nyt paljon mm. elokuvien ensi-iltoja sekä tilaustapahtumia ja joskus museon näyttelyt levittäytyvät kerrokseen ( esim. studionäyttely Between us vuonna 2021). Varsinaisia avoimien ovien päiviä tai arkkitehtuurikierroksia ei juuri nyt ole tiedossa, mutta Open Helsinki-tapahtuman aikaan (toukokuussa) näitä on nyt viimeiset pari vuotta pidetty eri muodoissa."