Miten kuuluvat laulun sanat: "Viimeiset lanttinsa tämä poika joi, eihän rikkaana elää voi..." Esitys: TAUNO PALO

Kysytty

Miten kuuluvat laulun sanat:
"Viimeiset lanttinsa tämä poika joi,
eihän rikkaana elää voi..."
Esitys: TAUNO PALO

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulun nimi on Tuohinen sormus, sen on säveltänyt Matti Jurva ja sanoittanut Tatu Pekkarinen. Se löytyy Tauno Palon esittämänä esim. levyltä Palo, Tauno, Tunteiden Palo 40 rakastetuinta laulua. EMI 2002 Palo, Tauno, Unohtumattomat 1992. Sanat ovat Suuressa Toivelaulukirjassa, osassa 6 s.175.

6 ääntä

Kommentit

Emme voi julkaista tekijänoikeudellisesti suojattua materiaalia vastauksissamme. Laulu löytyy Youtubesta, sieltä pystyt kuuntelemaan ne. Voit myös lähettää kysymyksen Kysy kirjastonhoitajalta -palveluun, sanojen kopioiminen yksityishenkilön käyttöön on luvallista, http://www.kirjastot.fi/kysy