Otsikko
Mistä saisin hankittua "albumikoteloita" audio C-kaseteille? En tarkoita tavallisia kasettikoteloita vaan sellaisia isoja bokseja. Vähän kuin DVD-kotelo, mutta…

Kysytty

Mistä saisin hankittua "albumikoteloita" audio C-kaseteille? En tarkoita tavallisia kasettikoteloita vaan sellaisia isoja bokseja. Vähän kuin DVD-kotelo, mutta tarkoitettu vain kaseteille. Kirjastoissa mm. monet kielikasetit tai lasten satukasetit on pakattu tällaisiin isoihin bokseihin. Tarvetta olisi hankkia n. 100kpl kahden kasetin bokseja (ei-kaupalliseen käyttöön tietysti). Osaatteko kertoa mistä löytäisin tai mistä kirjastot tällaisia hankkivat?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomesta isoja C-kasettikoteloita kannattaa kysyä BTJ-kirjastopalvelusta www.btj.fi sekä parista muusta paikasta www.cityplus.fi ja Näkövammaisten Keskusliitosta www.aviris.fi

Kaksi ensimmäistä myyvät ja välittävät koteloita ja kolmas käyttää paljon vastaavia, joten yhteystietoja saanee myös sieltä. Muitakin paikkoja tietysti on, mutta näistä voi aloittaa. Suomen Musiikkituotanto (Turku) 02 2425444 välittää myös ko. tuotteita.