Mistä Gottlobin tarina kertoo ? Sen on kirjottanut Torolf Elster.

Kysytty

Mistä Gottlobin tarina kertoo ? Sen on kirjottanut Torolf Elster.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Romaanissa seitsemän henkilöä on pelastusveneessä Pohjanmerellä vuonna 1939. Helpottaakseen tukalaa tilannetta, he alkavat kertoa tarinoita, joissa esiintyy henkilö nimeltä Johan Gottlob.