Otsikko
Missä ohjelmassa oli homelo? Ohjelma oli pelottava ja eläimet tms muuttuivat siinä liejumaisiksi homeloiksi.

Kysytty

Missä ohjelmassa oli homelo? Ohjelma oli pelottava ja eläimet tms muuttuivat siinä liejumaisiksi homeloiksi.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee Charles Dickensin romaaniin perustuva kanadalainen animaatioelokuva David Copperfield vuodelta 1993.

http://elakoonkuvat.blogspot.com/2012/09/kysely-mika-pelotti.html

David Copperfield alkukielisenä versiona (YouTube)