Minun pitäisi löytää nuotit häävalssiin, jonka esittäisin. Kappale on Vesa Erkki Alare'n teos Perhoselle. Kappaleen sanat menee muun muassa näin: "Sinä…

Kysytty

Minun pitäisi löytää nuotit häävalssiin, jonka esittäisin. Kappale on Vesa Erkki Alare'n teos Perhoselle. Kappaleen sanat menee muun muassa näin: "Sinä perhonen kukkien maan" ..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laulu löytyy Vesa Alaren nuottikirjasta "Vanhaa tanssimusiikkia" (Musiikki Fazer, 1981).

Kirjaa ei löytynyt Porin kaupunginkirjaston kokoelmista, mutta voit kaukolainata sen oman kirjastosi kautta muualta Suomesta. Frank-monihaun kautta saat näkyville kaikki Suomen kirjastot, joista nuotti löytyy: http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py?view=all&author=alare&ti…