Otsikko
Minulla on vähän hankala kysymys - tai sitten ei. Jossain Teuvo Saavalaisen kirjassa (mahdollisesti Yksilön ylösnousemus) pitäisi olla kohta, jossa käsitellään…

Kysytty

Minulla on vähän hankala kysymys - tai sitten ei. Jossain Teuvo Saavalaisen kirjassa (mahdollisesti Yksilön ylösnousemus) pitäisi olla kohta, jossa käsitellään ihmisen kasvua itsenäisyyteen. Mahtaisiko joku Saavalaisensa hyvin lukenut osata vastata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä vastausta ei ole löytynyt. Aihetta ei ymmärtääkseni käsitellä Yksilön ylösnousemus -kirjassa eikä myöskään Elämän ja kuoleman kehissä -esseekokoelmassa. Parnasso-lehdessä julkaistuissa artikkeleissa ei aihetta myöskään käsitelty. Muut Saavalaisen teokset ovat kaunokirjallisuutta.

Kysymys on lähetetty kirjastojen yhteiselle tietopalvelun sähköpostilistalle. Jos sitä kautta löytyy vastaus, lähetän siitä tiedon.