Otsikko
Mikä on Osvald Eelan kirjan "Pioneereina talvisodassa" julkaisuvuosi?

Kysytty

Mikä on Osvald Eelan kirjan "Pioneereina talvisodassa" julkaisuvuosi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fennican eli Suomen kansallisbibliografian mukaan Osvald Eelan teos "Pioneereina talvisodassa : Säkylän ja Köyliön miesten kokemuksia Summassa, Viipurissa ja Tolvajärvellä" on ilmestynyt vuonna 1980.

Julkaisijoina on mainittu [Köyliön maataloustuottajain yhdistys] : [Säkylän jakokunnat] : [Summan muistorahasto, jakaja] , [1980] (Kokemäki : Risteen kirjap.)

Teos on ollut siis monen toimijan yhteisjulkaisu.

Fennican nettiosoite: https://fennica.linneanet.fi/