Otsikko
Mikä lasten/nuortenkirja on se, jossa hankalista perheoloista tuleva gootti/emo tyttö muuttaa uuteen paikkaan ja uuteen kouluun ja tutustuu tyyppiin joka ohjaa…

Kysytty

Mikä lasten/nuortenkirja on se, jossa hankalista perheoloista tuleva gootti/emo tyttö muuttaa uuteen paikkaan ja uuteen kouluun ja tutustuu tyyppiin joka ohjaa nuorisoteatterissa häräntappoasetta? Kyseinen tyttö päätyy puvustamaan prokkista ja hän sekä näytelmän pääroolissa oleva poika sitten ihastuvat ja rakastuvat.

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on Jukka Pekka Palviaisen nuortenkirja Joku vieraileva tähti (WSOY, 2011).

Tässä linkki kirjan tietoihin Kirjasammossa : https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Au620e0594-50ff-4f76-afee-8…