Otsikko
Mihin voisin lahjoittaa nipun autolehtiä.Olen itse lukenut ne enkä haluaisi heittää niitä paperinkeräykseen kun varmasti löytyy ihmisiä jotka haluaisi lukea…

Kysytty

Hei!
Mihin voisin lahjoittaa nipun autolehtiä.Olen itse lukenut ne enkä haluaisi heittää niitä paperinkeräykseen kun varmasti löytyy ihmisiä jotka haluaisi lukea niitä.Ne on tämän vuoden lehtiä Tuulilasi Moottori Autobild.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastoissa on ns. aineiston kierrätyspisteitä, joihin voi sekä jättää itselleen tarpeetonta aineistoa että ottaa mukaansa muiden asiakkaiden jättämää aineistoa. Se millaista aineistoa kierrätyspisteeseen saa jättää ja kuinka paljon, riippuu täysin kirjastosta, jossa kierrätyspiste sijaitsee. Useissa Helmet-kirjastoissa on kierrätyspiste. Voit tarkistaa Helmet.fistä osoitteesta http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut löytyykö lähikirjastostasi kierrätyspiste. Valitsemalla "Valitse palvelu" -pudotusvalikosta palvelun Kirjakierrätyspiste, saat näkyviin listan kaikista Helmet-kirjastoista, joista kyseinen palvelu löytyy.