Otsikko
Malesiaa käsitteleviä kirjoja. En halua perinteisiä matkakirjoja, vaan malesialaisten kirjailijoiden kirjoja tai muuta kirjallisuutta joka lähestyy Malesian…

Kysytty

Malesiaa käsitteleviä kirjoja. En halua perinteisiä matkakirjoja,
vaan malesialaisten kirjailijoiden kirjoja tai muuta kirjallisuutta joka lähestyy
Malesian kulttuuria "sisältäpäin".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Malesialaisten kirjailijoiden kirjoja ei Helsingin kaupunginkirjaston (&Vantaa & Espoo) tietokannasta löydy. Niitä tiedustellaksesi kehotan sinua kääntymään Aasian
ja Afrikan kielten ja kulttuurin laitoksen puoleen (Helsingin Yliopisto os. Meritullinkatu 1 B puh. 191 22224). Muuta Malesiaan liittyvää löytyy kyllä. Olen koonnut aineistoa
jota ei voi kutsua matkakirjoiksi, mutta eivät ne "sisältäpäin" nähtyjäkään välttämättä ole.

Remes, Juha : Tunne Aasia , 1997
Naipaul V.S : Beyond belief -- islamic excursions among the converted people
Naipaul V. S: Matka islamin maailmaan
The politics and ethnic conflict regulation -- eds. JOhn McGarry and Brendan O` Leary (etniset ryhmät & konfliktit mm. Malesiassa)
Knappert: Malay - myths and legends
Malay proverbs (1950!)
Shute, Nevil: Viisi mustaa kanaa (kaunokirj. 40-luku Australia ja Malesia)
Turnbull, Colin: A history of Malaysia, Singapore and Brunei
Munan, Heidi: Culture shock - Malaysia