Otsikko
Luin kerran kirjan (romaani), kertoi siperialaisesta perheesta, joka eli täysin luonnon armoilla vailla yhteyksiä yhteiskuntaan. Jossain vaiheessa heidät…

Kysytty

Luin kerran kirjan (romaani), kertoi siperialaisesta perheesta, joka eli täysin luonnon armoilla vailla yhteyksiä yhteiskuntaan. Jossain vaiheessa heidät löydettiin. Kirja kertoo heidän tarinansa. Kirja on julkaistu suomeksi, tarkkaa kirjoittajan nimeä en muista, paitsi että se oli aakkosten alkupäässä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Vasili Peskovin kirjoittama kirja Taigan erakot, ilmestynyt suomeksi 1993, kustantaja WSOY.