Otsikko
Luin jostain, että esim kirjastoissa järjestetään vauvoille loruleikki tai runokylpyhetkiä. Olisin kiinnostunut saamaan aiheesta tietoa ja tarkempia kuvauksia,…

Kysytty

Hei
Luin jostain, että esim kirjastoissa järjestetään vauvoille loruleikki tai runokylpyhetkiä. Olisin kiinnostunut saamaan aiheesta tietoa ja tarkempia kuvauksia, miten tällaista toimintaa järjestetään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Oulussa loruleikki- ja runokylpyhetkiä vauvoille järjestää Valveen
sanataidekoulu. Lisätietoja: www.kulttuurivalve.fi

Tietoa vauvojen sanataideopetuksesta saat myös Lukukeskuksen
Lukuleikkikuu-nettisivuilta: www.lukukeskus.fi/lukukampanjat/lukuleikkikuu

Espoon kaupunginkirjastossa näyttää tänä syksynä olevan useita
vauvojen runokylpyhetkiä: www.espoo.fi