Löytyyks tietoja Wahl, Mats kirjailijast suomálasit tietoo tai sivustoo? ent montaks kirjaa se o suomeks kirjottanu lapsil /nuoril?

Kysytty

löytyyks tietoja Wahl, Mats kirjailijast suomálasit tietoo tai sivustoo? ent montaks kirjaa se o suomeks kirjottanu lapsil /nuoril?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mats Wahlista löytyy tietoa kirjasta Koski, Mervi: Ulkomaisia nuortenkertojia 1, BTJ Kirjastopalvelu, Helsinki, 2001.

Wahlilta on ilmestynyt seuraavat teokset nuorille:

Veden tuolla puolen 1996
Veren varassa 1998
Emma ja Daniel Kohtaaminen 2000
Emma ja Daniel Rakkaus 2001
Syvässä vedessä 2002
Emma ja Daniel Matka 2003
Ruotsia idiooteille 2004
Näkymätön 2005
Lumi peittää jäljet 2006

sekä kuvakirja Vaarin laika 1999