Otsikko
Löytyykö mistään kirjaa sokeroinnista? Ja jos ei, niin entä vahauksesta tai karvanpoistosta ylipäätään? KIITOS!!

Kysytty

Löytyykö mistään kirjaa sokeroinnista? Ja jos ei, niin entä vahauksesta tai karvanpoistosta ylipäätään? KIITOS!!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sokeroinnista tai muistakaan karvanpoistomenetelmistä ei löydy kokonaista kirjaa. Monista ihonhoitoon liittyvistä kirjoista löytyy jonkin verran tietoa, mm. alla mainitusta:

Ihmetiikka : ihonhoito- ja kosmetiikkaopas nuorille / Taina Paarmas (2013)

Kirjan saa lainaan Helmet-kirjastoista:

http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2086689__SIhmetiikka__Orig…