Otsikko
Löytyykö mistään dvd:nä (tai löytyykö Netflixistä tai muusta suoratoistopalvelusta) Death Note -elokuvaa, joka on julkaistu vuonna 2006? Ja mikä on vuonna 2006…

Kysytty

Hei! Löytyykö mistään dvd:nä (tai löytyykö Netflixistä tai muusta suoratoistopalvelusta) Death Note elokuvaa joka on julkaistu vuonna 2006? Ja mikä on vuonna 2006 julkaistun elokuvan ikäraja?

Vastaus

Vastattu

Näyttää siltä, että Death note -elokuvaa vuodelta 2006 ei ole julkaistu Suomessa ollenkaan ja siksi sille ei ole täällä myöskään ikärajoja. Muissa maissa elokuvalle annettuja ikärajoja löytyy Internet Movie Databasesta.

Netflixissä on Death note -niminen mangasarja vuodelta 2006 (ikäraja 13+) ja Death note -niminen elokuva vuodelta 2017 (ikäraja 18+). Tuota vuoden 2006 elokuvaversiota siellä ei ole. C moressa tai Viaplayssa tätä elokuvaa ei myöskään ole.

Amazonissa tämä elokuva näyttää olevan vuokrattavana/ostettavana ja myös dvd:nä, mutta näiden saatavuutta Suomeen ei taata.