Otsikko
Löytyiskö lehti/videomateriaalia 25.6.1965 the Rolling Stones-konsertista ,joka pidettiin Yyterissä Porissa?

Kysytty

löytyiskö lehti/videomateriaalia 25.6.1965 the Rolling Stones-konsertista ,joka pidettiin Yyterissä Porissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Satakunnan Kansassa oli 28.6.1965 artikkeli Juhannus meni kitaramusiikin tahdissa. Saman päivän Helsingin Sanomissa oli pieni juttu yhtyeestä.
Lehdet ovat luettavissa Porin kaupunginkirjaston lehtilukusalissa.
Videomateriaalia ei löytynyt kirjastojen kokoelmista.