Otsikko
Kartasto, jonka nimeke on Suomi Kartasto, Suomen Matkailijayhdistys (...)toimikunta, Helsinki 1909. Siis "turistikartta", lähinnä kai luonteeltaan …

Kysytty

Kartasto, jonka nimeke on Suomi Kartasto, Suomen Matkailijayhdistys (...)toimikunta, Helsinki 1909. Siis "turistikartta", lähinnä kai luonteeltaan "maantiekartta".
a) Onko saatavilla pääkaupunkiseudulla?
b) Onko saman sarjan (jos se nyt on sarja) varhaisempia karttakirjoja?
c) Lienevät ei-lainattavaa tavaraa?
d) Jos ei-lainattavia, voiko missään järjestyä tilaisuutta välineilläni
(pc ja skanneri) kuvalukea koneeseen osia siitä? Onko peräti kieltävää pykälää. Sähköä en tarvitse (jos se olisi se este), akkukäyttö.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näköispainos Suomi Kartastosta vuodelta 1897-1915 löytyy pääkaupunkiseudulla Teknillisen korkeakoulun kirjastosta ja Helsingin yliopiston kirjaston eri toimipisteistä. Kartastoa ei voi lainata. Skannaamisesta voitte kysyä ao. kirjastoista, joiden yhteystiedot löytyvät osoitteista http://hul.helsinki.fi/hyk/tervetuloa/auki.html (Helsingin yliopiston kirjasto) ja http://www.hut.fi/Yksikot/Kirjasto/Yhteystiedot/ (Teknillinen korkeakoulu).