Otsikko
Hyvät Kirjastoimmeiset, onnistuin tilaamaan kesällä maanmainion klassisen musiikin levyn oikein SACD-versiona, mutta tilauksen jälkeen se katosi! Eli levyn…

Kysytty

Hei Hyvät Kirjastoimmeiset,

onnistuin tilaamaan kesällä maanmainion klassisen musiikin levyn oikein SACD-versiona, mutta tilauksen jälkeen se katosi!

Eli levyn tiedot ovat:

Tekijä Mozart, Wolfgang Amadeus (säv.)
Yhtenäistetty nimeke Konsertot, viulu, ork., KV219, A-duuri / Mozart
Teoksen nimi Violin concertos / Mozart ; Mendelssohn
Julkaisutiedot [S.l.] : PentaTone, p2002
Huomautus SACD-levy, jota voi soittaa tavallisella CD-soittimella
Sisällys Levyllä Mozartin Viulukonsertto nro 5, Mendelssohn Bartholdyn Viulukonsertto d-molli, Schubertin Rondo viululle ja jousiorkesterille
Aineistolaji CDLEVY / CDSKIVA

Asiakasarvio
Pysyvä linkki http://www.helmet.fi/record=b1679227~S9*fin
OSASTO HYLLYPAIKKA TILA ILMOITUS
Entresse mus 78.5571 KADONNUT +1 VARAUS --

Ulkoasu 1 CD-äänilevy (65 min 33 sek) + esiteliite
Tuotenumero 5186001 PTC

Levy on hieno esitys ja haluaisin kovasti, että hankkisitte sen uudestaan, ellei jostain nurkasta löydy.

Tieto siitä, että tuo varaukseni tulisi johtamaan lainaukseen, vaikkakin vasta ensi vuoden puolella, olisi mitä mainioin joululahja minulle ja vaimolleni.

Annattehan Meille Tämän Joululahjan!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyviä uutisia: varaamanne levy löytyi ja on matkalla valitsemaanne noutokirjastoon. Saatte noudettavissa olevasta varauksesta ilmoituksen sähköpostiin varmaankin lähipäivien kuluessa.