Otsikko
Haluaisin tietää mitä kirjoja Ann Bryant on kirjoittanut. Tiedän että hän on kirjoitanut Sisters Club -kirjasarjan mutta haluaisin tietää kaikkien kirjojen…

Kysytty

Haluaisin tietää mitä kirjoja Ann Bryant on kirjoittanut.
Tiedän että hän on kirjoitanut Sisters Club -kirjasarjan mutta haluaisin tietää kaikkien kirjojen nimet ja muidenkin kirjojen
Kiitos etukäteen !

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ann Bryantin Sisters club -sarjan kirjat ovat järjestyksessä: Ystävyydestä se alkoi, Poikia näköpiirissä, Häiritsevä huivi, Valheiden verkko, Kiikissä, Salaisuuksia, Koston paikka, Pulassa, Väärinkäsityksiä, Kieroilua, Kohtalokas päivä.

Ann Bryantilta on toistaiseksi suomennettu ainoastaan Sisters club -sarjaa. Englannin kielellä Bryantin tuotantoa löytyy paljon. Hän on kirjoittanut useita lastenkirjasarjoja, mm. Ballerina Dreams ja Families in a Step Chain -sarjat.

Lisää tietoa Ann Bryantista ja hänen tuotannostaan löytyy englanninkieliseltä sivulta: http://www.annbryant.co.uk/