Otsikko
Haluaisin psykososiaalista tukea ja kuntoutusta käsittelevää kirjallisuutta, siis kirjallisuusluettelon.

Kysytty

Haluaisin psykososiaalista tukea ja kuntoutusta käsittelevää kirjallisuutta, siis kirjallisuusluettelon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aiheesi on aika laaja, psykososiaalista tukea on monenlaista, mutta tein haun sanoilla: psykososiaali* ja
henkinen & tuki, jolloin tieteellisten kirjastojen yhteisluettelosta Linda:sta löytyi 11 julkaisua, joista tässä lyhyet viitetiedot:

Takaisin elämään : henkinen tuki..... 1994
Apua, mutta miten? : kriisityö ja s.... 1995
Hämeen läänin kriisiryhmätoimint.... Tilles, Eija......1996
Työtoiminnasta itua elämään, ver.... Saramola, Eija.....[1997]
Selviytyminen traumaattisesta kriisi.... Munnukka-Dahlqvist. 1997
Traumaattisten tilanteiden psykososi.... 1998
Psykososiaaliset tukipalvelut trauma.... Narumo, Reija...... 1998
Psykososiaalisen tuen ja palvelujen..... 1997
Kriisiavun toimintasuunnitelma ammat....Tuomola, Eeva-P.... 1999
Kartoitus psykososiaalisen tuen valm.... Nurminen, Tuula.... 1999
Kuin salama kirkkaalta taivaalta.... Saari, Salli....... 2000

Yleisten kirjastojen yhteisluettelosta Manda:sta löytyivät lisäksi seuraavat julkaisut samoilla hakusanoilla:

Katastrofipsykologian perusteet..... DYREGROV, ATLE 1994
Psykoosiaalisen kriisiavun valmius. ...... Henkisen ensiavun alue . 2000
Psykososiaalisen kriisiavun valmius ............. Salimäki, Anne 1998

Psykososiaalisen kuntoutuksen muotojakin on paljon riippuen alasta, ikäryhmästä, potilaan sairaudesta yms. Hakusanoilla psykososiaali* ja kuntoutu* löytyi Linda:sta 78 viitettä ja Manda:sta 46 viitettä. Joukossa myös joitakin samoja viitteitä kuin edellisessä haussa.

Saat julkaisuja käyttöösi lähimmästä kirjastostasi joko sieltä tai kaukolainana. He voivat tehdä sinulle,
tai lähin maakuntakirjasto voi tehdä haun Linda:sta ja Manda:sta, jos haluat kaikki psykososiaalisen kuntoutuksen viitteet. Tarkenna kysymystäsi, mikäli haluat uutta hakua etätietopalvelun kautta.