Otsikko
Haen Lappeen Vainikkalaa koskevaa aineistoa, kirjoja, karttoja koskien vuosia ennen 1900 (1800, 1700,...).

Kysytty

Haen Lappeen Vainikkalaa koskevaa aineistoa, kirjoja, karttoja koskien vuosia ennen 1900 (1800, 1700,...).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vainikkalaan liittyvää tietoa löytyy ainakin seuraavista historiakirjoista:
Vainikkalan kylätoimikunnan julkaisema "Vainikkalan historiikki" vuodelta 1991.
Lappeen kihlakunnan historia 1 (1620-luvulle).
Lappeen kihlakunnan historia 2 (1620-luvulta 1860-luvulle).
Murto: Lappeen pitäjän historia (vuodesta 1784 alkaen).