Etsin kirjaa nimeltä "Jos tapaat matkallasi Buddhan, tapa hänet", joka on ilmestynyt tässä parin vuoden sisällä. En kuitenkaan muista kuka tekijä tai…

Kysytty

Etsin kirjaa nimeltä "Jos tapaat matkallasi Buddhan, tapa hänet", joka on ilmestynyt tässä parin vuoden sisällä. En kuitenkaan muista kuka tekijä tai julkaisija on, enkä löydä sitä mistään kirjastosta. Tietääkö kirjastonhoitaja tästä kirjasta mitään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsit varmaankin Sheldon B.Koppin kirjaa Jos kohtaat matkallasi Buddhan, tapa hänet!: psykoterapeuttinen pyhiinvaellus, joka ilmestyi WSOY:n kustantamana vuonna 2004. Alkuteos (If You Meet The Buddha on the Road, Kill Him!) on ilmestynyt jo vuonna 1972.

Kirja on hankittu ainakin isojen kaupunkien kirjastoihin. Kysy kotikirjastostasi kaukolainamahdollisuutta, jos kirjaa ei löydy omasta kunnastasi.