Otsikko
Etsimme lippukunnan kanssa paikkaa, jossa voisimme yöpyä yhden yön kesäleirin haikin aikaan heinäkuun lopulla. Paikan pitäisi olla enintään 3h kävelymatkan…

Kysytty

Etsimme lippukunnan kanssa paikkaa, jossa voisimme yöpyä yhden yön kesäleirin haikin aikaan heinäkuun lopulla. Paikan pitäisi olla enintään 3h kävelymatkan päässä Roihuvuoresta. Tarkoitus on siis löytää paikka johon saisi pystyttää yhdeksi yöksi muutaman teltan (ja mieluusti vessa-/metsäänpissausmahdollisuus lähellä). Mistä tällaista paikkaa pitäisi kysellä, kelle voi soittaa halutessaan yöpyä kaupungin mailla? Onko se mahdollista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hyvä paikka yöpyä on Rastila Camping Helsinki -leirintäalue. Se ei ole kovin kaukana Roihuvuorestakaan. Leirintäalueen sivusto löytää alta:

http://www.rastilacamping.fi/

Tarkempia tietoja saa sähköpostitse: rastilacamping(at)hel.fi