företagsstrategier

2 osumaa haulle. Näytetään tulokset 1–2.
Kysymys Luettu Arvostelu Vastattu Avaa Vastaus
Mitä on hyvä palvelu? Tarkoituksena on kehittää yhtiön palveluja teoriapohjalta määrittelemällä aluksi mitä hyvä palvelu on. 1910 22.9.2000 Palvelun laatua ja palveluorganisaation toiminnan kehittämistä käsitellään esim. seuraavissa kirjoissa: Ylikoski, Tuire: Unohtuiko asiakas? 2. uud. p. [Helsinki]: KY-palvelu, 1999 Grönroos, Christian: Nyt kilpaillaan palveluilla. 4. uud. p. Helsinki: WSOY, 1998 Rope, Timo: Asiakastyytyväisyysjohtaminen. [Helsinki] : WSOY, 1998 Grönroos, Christian: Miten palveluja markkinoidaan. [Espoo]: Weilin + Göös, 1989 Honkola, Jaakko & Jounela, Tetta: Menestyksen perusvoimat: asiakaslähtöisyys, yrittäjyys, kehityshakuisuus. Helsinki, Otava, 1993 Asiakkuuden arvon lähteillä / Kaj Storbacka ... [et al.]. [Helsinki] : WSOY, 1999 Palveluyrityksen laadun kehittäminen / Kimmo Järvelin ... [et al.]. [Helsinki]: Sedecon, 1992 Valpio, Jaakko: Palvelujen...
Onko jostain mahdollista löytää yritysesimerkkejä, jotka ovat onnistuneet luomaan menestyvän markkinointi- ja myyntiorganisaation? Ja haluaisin tietää miten he… 834 15.9.2000 Turun kaupunginkirjaston aineistorekisteristä löytyy liiketaloudellista kirjallisuutta, joka yleisellä tasolla käsittelee benchmarking-toimintaa yrityksissä. Asiasanan "benchmarking" lisäksi kannattaa kokeilla esim. asiasanoja "yritysstrategiat" , "kilpailukyky", "liikeideat","myynninedistäminen" ja "markkinointi". Konkreettisia yritysesimerkkejä saa "tapaustutkimus"-asiasanalla tai kirjastomme omalla asiasanalla "case". Tällä hetkellä useimmat viimeksi mainituista olivat lainassa, mutta paikalla ovat esim. Juhani Laine: Toimialareseptin ja yritysparadigman muutos ...(lk. 69.1, ilm. 2000) tai Kari Tuominen: Muutoshallinnan mestari (lk. 69.1, 4.uusittu p. 2000).