Otsikko
15.8-18.8 1969 järjestetty Woodstock festivaali on ehkä ikoninsin tapahtuma kautta-aikain. Onko kukaan koskaan tutkinut kuinka paljon suomalaisia osallistui…

Kysytty

15.8-18.8 1969 järjestetty Woodstock festivaali on ehkä ikoninsin tapahtuma kautta-aikain. Onko kukaan koskaan tutkinut kuinka paljon suomalaisia osallistui tapahtumaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Festivaalin 50-vuotisjuhlien tiimoilta kirjoitetuissa lehtijutuista ei löytynyt lainkaan mainintoja suomalaisista osallistujista. Keskisuomalainen kyseli luijoiltaan kesällä 2019 "Olitko Woodstockissa elokuussa 1969? – Ota meihin yhteyttä!", mutta jatkojuttua aiheesta ei löytynyt ainakaan lehden arkistosta. Eli ilmeisesti kukaan ei ollut vastannut yhteydenottopyyntöön.

Yritetään etsiskellä festarivierailijoita vielä tätäkin kautta. Olisiko joku teistä kysymyksen lukijoista mahdollisesti osallistunut Woodstockin festivaaleille elokuussa 1969? Tiedon voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.