Tilaa Kirjasammon ja Kirjastokaistan kirjallisuuskirje

Kirjallisuusuutisia, lukuvinkkejä, kirjailijahaastatteluja videoina, podcasteja, raportteja kirjallisuustapahtumista... Kirjasammossa ja Kirjastokaistalla julkaistaan jatkuvasti uusia sisältöjä kirjallisuudesta. Nyt niiden seuraamiseen on tarjolla myös kirjallisuuskirje, johon kootaan poimintoja uusista ja ajankohtaisista sisällöistä. Saat kirjallisuuskirjeen sähköpostiisi liittymällä tilaajalistalle.

Kirjasammon ja Kirjastokaistan kirjallisuuskirjeessä on mukana nostoja myös muiden Kirjastot.fi-palveluiden kirjallisuussisällöistä. Löydät kirjallisuuskirjeestä esimerkiksi Sivupiirin lukuvinkkejä ja uutisia lasten- ja nuortenkirjallisuudesta sekä Kysy kirjastonhoitajalta -palvelusta poimittuja kirjallisuuskysymyksiä vastauksineen.

Liity tilaajaksi, niin saat kirjallisuuskirjeen sähköpostiisi noin kerran kuukaudessa.

Linkki Kirjallisuuskirjeen tilauslomakkeelle löytyy myös Kirjasampo.fi:n, Kirjastokaista.fi:n ja Kirjastot.fi:n etusivuilta.

Lisätiedot:
Tuomas Aitonurmi, Kirjasampo, informaatikko ja toimittaja