Sivupiirin vinkkivideot palaavat tauolta

Tunnetko jo Sivupiirin vinkkivideot? Sivupiirin toimittaja Henriika vinkkaa videoissa erilaisia nuortenkirjoja. Seuranaan hänellä on videoissa Astrid-koira.

Sivupiirin ja Kirjastokaistan yhdessä tuottamat vinkkivideot ovat nyt palanneet tuotantotauolta! Vapaaseen käyttöön tuotettavia pariminuuttisia videoita julkaistaan taas noin kerran kuukaudessa.

Kirjastot voivat jakaa videoita some-tileillään, näyttää tilaisuuksissa ja luokkakäynneillä ja laittaa videot pyörimään vaikkapa playlistana kirjastotilassa. Kaikki videot on tietenkin tekstitetty. Opettajat voivat puolestaan paitsi näyttää ja jakaa lukuvinkkeinä, halutessaan myös käyttää videoita erilaisten tehtävien pohjana.

Sivupiirin vinkkivideot julkaistaan Kirjastokaistalla:

Löydät videot myös some-kanavistamme:

Kommentteja ja toivomuksia vinkattaviksi kirjoiksi saa mielellään lähettää:

Henriika Tulivirta

suunnittelija

Sivupiiri

henriika.tulivirta(at)hel.fi

Jos sinulla on kysyttävää videoiden jakamisesta tai upottamisesta, niin ole yhteyksissä:

Riitta Taarasti

toimittaja, tuottaja

Kirjastokaista.fi

riitta.taarasti(at)kirjastot.fi

Sivupiiri vinkkaa nuortenkirjoja -sarjan tunnus.