Pysy kärryillä Finnasta

Työskenteletkö Finnan parissa? Finnassa tapahtuu uutta tasaisin väliajoin. Uusista ominaisuuksista, tapatumista ja muista ajankohtaisista asioista saat helposti tietoa kuulumalla Finnan postituslistalle. Lähetämme postituslistalle tietoa myös huoltokatkoista ja mahdollisista häiriötilanteista.

Finnan postituslista palvelee erityisesti organisaatioasiakkaitamme, eli Finnaa käyttäviä kirjastoja, museoita, arkistoja ja muita toimijoita. Jos Finna liittyy työhösi, suosittelemme lämpimästi liittymään listalle. Postituslistasta on hyötyä myös silloin, jos organisaatiosi vasta suunnittelee Finnaan liittymistä.

Liity postituslistalle tästä.

Listalta voi poistua milloin vain klikkaamalla viestien lopussa olevaa peruutuslinkkiä.

Lisätiedot:
finna-posti(at)helsinki.fi

PS. Finnan postituslista ei ole uusi juttu! Jos kuuluit aiemmin kdk-asiakasliittymä-nimiselle postituslistalle, löytyy osoitteesi myös Finnan postituslistalta.