Kirjastot ykkösenä vuoden 2019 Kansallisessa Asiakaspalvelupalaute -tutkimuksessa

Aiempien vuosien tapaan suomalaiset kuluttajat ovat valinneet kirjaston, Alkon ja Yliopiston Apteekin kolmen kärkeen. Onnistunutta asiakaspalvelua arvioi Taloustutkimus.

Tutkimuksessa kuluttajat ovat saaneet arvioida muun muassa yritysten ja kunnallisten toimijoiden asiantuntemusta, odotusaikaa, tilojen viihtyisyyttä, palvelun joustavuutta ja saadun palvelun ystävällisyyttä.

Kansallisen Asiakaspalvelupalautetutkimuksen kärki vuonna 2019 on:

  1. Kirjasto
  2. Alko
  3. Yliopiston Apteekki
  4. Avainapteekit
  5. Musti ja Mirri
  6. Suomalainen kirjakauppa
  7. Terveystalo
  8. Pentik
  9. Marimekko
  10. OP-ryhmän osuuspankit


Lisätietoja: Taloustutkimus