Kirjastot.fi:n Keskustelut-alue poistuu sivuilta

Kirjastot.fi on tarjonnut 1990-luvulta alkaen kirjastoissa työskenteleville mahdollisuuden keskustella ja jakaa tietoa erilaisissa keskusteluryhmissä. Toimintaympäristö on sosiaalisen median myötä muuttunut ja keskustelualoituksia on viime vuosina ollut erittäin vähän. Koska kyse on erikseen ylläpidettävästä teknisestä toteutuksesta, luovumme tämän osion ylläpidosta. Mikäli haluat tiedottaa Kirjastot.fi:n kautta yleisesti kiinnostavasta asiasta, voit tiedustella eri mahdollisuuksia osoitteesta toimitus@kirjastot.fi.

Ryhmä Pienkustantajien uutuuksia on siirretty Kirjastot.fi:n uutisiin omaksi uutisryhmäkseen. Nuo tiedotteet voi tilata ja vanhat tilaajat siirretään automaattisesti seuraajiksi. Uutuustietoja voi jo nyt jättää täältä ja toimitus julkaisee ne tarkistukksen jälkeen. Tiedot lähtevät tilaajien sähköposteihin ja kertyvät omalle sivulleen Pienkustantajien uutuuksia.

Ajankohtaisia asioita voi seurata Ajankohtaista-alueelta, josta löytyy tieto myös Kirjastot.fi:n sosiaalisen median kanavista. Toimitukselta voi tiedustella myös kirjastoalan muiden toimijoiden ylläpitämiä sivuja ja teemaryhmiä.