Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät Tampereella 14.-15.9.

Seuraavat Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät pidetään Tampere-talossa 14.–15. syyskuuta. KINE 2022 -tapahtuman teemana on Kestävä ja avoin kirjasto. Luvassa on inspiroivia puheenvuoroja ja paneelikeskusteluja kestävästä kehityksestä, avoimesta tieteestä ja demokratiasta niin kirjastoalan pioneereilta kuin palkituilta alansa edistäjiltäkin.

- Toivomme todella, että Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät päästään lopulta ensi syksynä järjestämään ja kollegat yli kunta- ja organisaatiorajojen voivat tavata toisiaan livenä. Päiviä suunniteltiin alun perin syksylle 2020, joten teema ja ohjelmaluonnokset ovat ehtineet kypsyä parin vuoden ajan ja tuntuvat jopa aiempaa ajankohtaisemmilta. Odotan tapahtumaa jo suurella innolla ja mielenkiinnolla, kirjastopalvelujohtaja Niina Salmenkangas Tampereen kaupunginkirjastosta sanoo.

Kirjastonjohtajien neuvottelupäivät on suunnattu kirjastoalan johtajille, esihenkilöille ja asiantuntijoille. Vuoden 2022 tapahtuman järjestävät Tampereen kaupunginkirjasto, Tampereen yliopiston kirjasto, Tampereen seudun ammattiopiston kirjasto, Poliisiammattikorkeakoulun kirjasto ja Aluehallintovirasto.

Ilmoittaudu mukaan

KINE 2022 -tapahtuman ilmoittautuminen on avattu. Mukaan kannattaa ilmoittautua nopeasti, sillä 14. syyskuuta museokeskus Vapriikissa järjestettävään iltajuhlaan on rajoitetusti paikkoja. Iltajuhlaan varataan paikka 120 ensimmäiselle ilmoittautujalle

Lippujen hinnat:

Early Bird 1.6.-15.8.2022       175 €
Normaali: 16.8.-13.9.2022     200 €

Hinta sisältää osallistumisen molempina päivinä KINE 2022 -tapahtumaan sekä minimessuille Tampere-talossa, lounaat ja taukotarjoilut.

Ohjelma, ilmoittautumisohjeet ja lisätiedot

KINE 2022 somessa: