Kirjailijavierailu: Kaisa Happonen ja Karri "Paleface" Miettinen & Ilmastotekokirja

Perjantaina 10.9.2021 kirjailijat Kaisa Happonen ja Karri Miettinen vierailivat Vuosaaren lukiossa esittelemässä Ilmastotekokirjaansa. Vierailu oli osa Hiilineutraali Helsinki 2035 -opintokokonaisuutta ja Nuoret ja ympäristötunteet -hanketta.

Tapahtuma sai alkunsa, kun Helsingin kaupunginkirjastoissa mietittiin, että miten kirjastot voisivat olla osana uutta Hiilineutraali Helsinki 2035 -opintokokonaisuutta.

Lue koko uutinen Vihreän kirjaston -sivustolta.

Facebook liven tallenne on katsottavissa 24.9.2021 saakkaKirjailijavierailu: Kaisa Happonen ja Karri Miettinen & Ilmastotekokirja.

Nuorille on myös avattu kysely, jossa voivat nimettömänä ehdottaa toiveita tapahtumista ja työpajoista, mitä haluaisivat, että toteutetaan jatkossa Nuoret ja ympäristötunteet -hankkeessa: Ympäristö- ja ilmastokysely 13–20-vuotiaille nuorille