Jokaiselle kunnalle: Kysely kirjastojen poikkeusajan verkkotoiminnasta

Aluehallintoviraston lähettämänä pitäisi jokaisen kunnan kirjastolle olla saapunut "Kysely kirjastojen poikkeusajan verkkotoiminnasta".

Kyselyllä halutaan kevyesti kartoittaa, minkä verran tavallisuudesta poikkeavaa digikoulutusta ja verkkotoimintaa kunnissa oli. Kyselyn täyttämiseen menee 10-15 minuuttia. Vastauksia toivomme yhden kuntaa kohden.

Toivomme saavamme vastaukset toukokuun loppuun mennessä. Kesäkuussa teemme yhteenvedon tuloksista ja julkaisemme sen Kirjastot.fi:n uutisissa. Tiedot kunkin maakunnan tilanteesta ja mahdollisista vapaista vastauksista annamme alueellista kehittämistehtävää hoitavien kirjastojen ja Aluehallintoviraston käyttöön koulutussuunnittelua varten.

Mikäli kyselypostia ja linkkiä lomakkeeseen ei kirjastoon ole saapunut, voi sitä tiedustella allekirjoittaneelta.

Päivi Litmanen-Peitsala
Yleisten kirjastojen digihanke