Iisalmen kaupunginkirjasto ehdolla By Iisalmi -tunnustuksen saajaksi

Iisalmen kaupungin, kumppaniyritysten ja –oppilaitosten yhteisessä By Iisalmi –brändityössä yhtenä vuosittaisena tekona on tunnustuskampanja, jolla nostetaan esille Iisalmen seudun elinvoimaisuuteen ja vetovoimaisuuteen vaikuttaneita tekoja. Tänä vuonna mukana on viisi yhteisön ehdotuksista karsinnan kautta äänestykseen päätynyttä ehdokasta, jotka kaikki ovat osoittaneet kisan kriteerien mukaisesti tinkimätöntä ’Haluan tehdä parasta’ –asennetta ja positiivisuutta.

Iisalmen kaupunki keräsi keväällä 2019 yleisöehdotuksia tunnustukseen ehdolle otettavista ja ehdotuksia tulikin paljon: yhteensä liki 80. Eniten mainintoja saaneiden joukosta By Iisalmi –verkosto äänesti jatkoon nyt julkistetun ehdokaskokoonpanon. Voidaankin todeta, että yhteisö on jo tunnustanut kaikki ehdokkaat arvokkaiksi ja tärkeiksi – Iisalmen ihmeen rakentajiksi.

Ehdokkaat 2019:

Matti Kokkonen,
NHB:n puheenjohtaja & valmentaja

Louhenkatupäivä –tapahtuma

Tuija Pehkonen,
media-alan ammattilainen

Marja Lipponen,
Pallo-Kerho 37:n sihteeri

Iisalmen kaupunginkirjasto

Ehdokkaisiin voi tutustua kampanjasivulla www.iisalmi.fi/byiisalmitunnustus
Kampanjasivun äänestys on avoinna 6.10. saakka.

Yleisöääniä eniten kerännyt ehdokas saa 14.11. järjestettävässä By Iisalmi –seminaarissa painavan pystin, joka tulee kiertopalkintona vuoden 2018 By Iisalmi –tunnustuksen saaneelta Pesolan Pihvilihan isäntä Antti Niskaselta. Antille pystin luovutti lumilautailija Rene Rinnekangas.

Tunnustuksen saajasta toivotaan edeltäjiensä tapaan Iisalmen seudun vetovoimalähettilästä. Rene Rinnekankaan kanssa toteutettiin mm. Iisalmessa kuvattu lumilautailuvideo, joka sai huippusuosion sosiaalisessa mediassa. ”Pesolan Antti” brändäsi By Iisalmi –tuotteita lähilihastaan sekä oli mukana kaupungin kiertueilla aina Rovaniemeltä Helsinkiin tarjoamassa aitoja yläsavolaisia makunautintoja. Jatkossakin ehdokkaan oma osaaminen on avainasemassa siinä, miten hän tunnustuksen saajana tulee toimimaan iisalmelaisen tinkimättömän osaamisen lähettiläänä.

Lisätietoja By Iisalmi –brändityöstä ja –tunnustuksesta:

Markkinointi- ja viestintäsuunnittelija Laura Koski, laura.koski@iisalmi.fi,
p. 040 632 5868

Elinkeinojohtaja Terho Savolainen, terho.savolainen@iisalmi.fi, puh. 040 630 5328