Aluehallintovirasto tiedotti uusista viestintäkanavista

Aluehallintovirasto tiedotti uutiskirjeessä uusista viestintäkanavista, jotka kannattaa ottaa seurantaan:

"AVI kirjastotoimet ovat AVIen sisäisen kehittämisen pilottina rakentaneet valtakunnallisesti yhteistä ja yhtenäistä toimintamallia. Jaamme vetovastuita, ja ennen kaikkea saamme enemmän tuloksia resursseja yhdistämällä. Yksi yhteisistä prosesseistamme on viestintä, jota pyrimme lisäämään. Uutiskirjeen lisäksi Avien kirjastotoimet näkyvät AVIen yhteisessä AVISTAblogissa. Siellä kirjoitamme tehtäviimme liittyvistä aihepiireistä eri tyylilajeissa: toisinaan teksti voi olla puhtaan informatiivista, joskus keskusteluun innostavaa tai jopa provosoivaa.

Uusi viestintäkanavamme on valtionavustuksista kertova sivumme . Siellä julkaisemme avustushaun ohjeiden lisäksi kirjastojen tarinoita toteutuneista hankkeista. Ne ovat mielenkiintoinen kurkistus asiakasnäkökulmasta kehitystyöhön, johon kirjastoille suunnatuilla valtionavustuksilla – ”hankerahoilla” – on AVEissa vaikutettu.

Uudet julkaisut AVISTAblogista ja avustustarinoista vinkkaamme sekä Twitterissä AVIKirjasto että Facebookissa AVI Kirjastotoimi. Laita seurantaan!"

Uusista viestintäkanavista kerrottiin AVi Kirjastotoimen uutiskirjeessä 5/2020