Musiikkipalveluiden mainosvideo yhteiseen käyttöön

Hei sinä musiikkikirjastossa työskentelevä!

Yleisten kirjastojen musiikkipalveluita tuodaan esiin uuden videomainoksen avulla. Kirjastokaistan julkaisemalla videolla on näppärää mainostaa kirjaston musiikkikokoelmia ja musiikin liittymistä kirjastojen palveluihin ja aineistoihin ylipäätään. Videolla tulevat esiin erilaiset musiikkiformaatit – kysyttyjä nuottiaineistoja unohtamatta.

Video toimii myös Musiikkikirjastot.fi-sivuston mainoksena: videolla voi viestittää asiakkaille mitä sisältöjä tuotetaan verkkoon yhteiseen ja vapaaseen käyttöön. Verkon kautta saatavana olevien musiikkisisältöjen ohella tarjolla on muidenkin kuin kirjastojen tuottamia palveluita kaikille kiinnostuneille.

Palveluita on helppo tuoda esiin

Videon voi upottaa näkymään verkkokirjastoissa ja kotisivuilla. Sitä voi myös jakaa somessa, ja siihen voi liittää oman kirjaston tarpeisiin sopivat postaustekstit.

Videon löydätte Kirjastokaistalta. Siellä ovat myös videon tarkemmat kuvailu- ja tekijätiedot sekä videon upotuskoodi, jolla videon saa näkyviin sivuille:
Kirjastokaista: Elämyksiä ja tietoa musiikkirjastosta

Facebokissa jaettava video:
Facebook: Elämyksiä ja tietoa musiikkikirjastosta

Video löytyy myös YouTubesta, josta sitä voi jakaa ja näyttää:
YouTube: Elämyksiä ja tietoa musiikkikirjastosta

Kirjastojen yhteinen musiikin runsaudensarvi Musiikkikirjastot.fi tarjoaa myös erilaisia upokkeita, joita voi liittää kotisivuille ja saada näin vaivatta uutta automaattisesti päivittyvää sisältöä, joista Levyhyllyjä päivitetään viikottain. Levyhyllyt vinkkaavat musiikkia tuomalla yhteen levyjä ja lukemista. Kannatta käydä tutustumassa!

Esimerkiksi Vaskin musiikkisivulta voi tutkia, miltä videoupotus ja muut upokkeet näyttävät:
VaskiFinna - musiikki
Video on upotettavissa Finna-sivustojen lisäksi muihinkin verkkokirjastoihin.

Musiikkikirjastot.fi somessa: Facebook, Twitter ja Instagram