Lähde musiikkilöytöretkelle - oppaana tekijät itse

Neljä muusikkoa esittelevät kolme tärppiään kirjaston musiikkiosastolta Kirjastokaistan videosarjassa, jonka osat julkaistaan jokaisena syyskuun keskiviikkona. Löytöretkiä musiikkiosastolle -sarjan ensimmäisessä osassa 4. syyskuuta esiintyy Marko Annala.

Muut sarjaa tähdittävät musiikintekijät ovat Aija Puurtinen, Jukka Nousiainen ja Kauko Röyhkä.

Viisiminuuttiset videot ovat katsottavissa Kirjastokaistalla sekä YouTube- ja Facebook-videoina. Kuhunkin artistiin liittyvät artikkelit löytyvät linkin takaa Musiikkikirjastot.fi-sivustolta, ja lisäksi tueksi on laadittu jaksoihin sopivat Makupalat-linkkivinkit.

Seuraa sarjaa ja kuule miltä kirjasto näillä löytöretkillä näyttää ja kuulostaa!

* * *

”Kannattaa katsoa kirjastoja vähän monipuolisempanakin asiana kuin pelkkänä kirjojen lainauspaikkana.”
– Marko Annala –

”Olen aika häkeltynyt siitä mikä tämä tarjonta täällä nykyään on.”
– Aija Puurtinen –

”En ole tämmöisestäkään tiennyt. Ihan pakko ottaa kyllä tääkin vielä!”
– Jukka Nousiainen –

”Näissä kirjastojutuissa on se hyvä, että voi kokeilla kaikenlaisia outoja musiikkijuttuja ja katsoa jos niistä löytää jotain jännää. Tarvitsen koko ajan jotain uutta. Se virkistää mun omaa luovuutta.”
– Kauko Röyhkä –

* * *