Keskustelutilaisuus musiikkimuseon mahdollisuuksista – Hakasalmen huvila, Helsinki 4.12.

MIllaisen musiikkimuseon Suomi ansaitsee?

Itsenäisyyspäivän alla, Sibeliuksen juhlavuoden lähestyessä huipennustaan on aika kysyä, millaisen musiikkimuseon Suomi ansaitsee – meillä kun ei edelleenkään ole kansallista musiikkimuseota monista yrityksistä huolimatta ja kokoelmat ovat pieniä, hajallaan ja osin vaarassa hävitä.

Nykytilanteesta, modernin musiikkimuseon moninaisista mahdollisuuksista sekä ensiaskelista kohti valoisampaa tulevaisuutta keskustellaan Suomen musiikkimuseo ry:n syysseminaarissa perjantaina 4.12.2015 klo 13–15 Musiikkia!-näyttelyssä Hakasalmen huvilassa, Mannerheimintie 13b. Samalla julkistetaan yhdistyksen vuosikirja. Seminaariin on vapaa pääsy.

Millaisen musiikkimuseon Suomi ansaitsee?

Suomen musiikkimuseo ry:n syysseminaari Hakasalmen huvilassa 4.12.2015 klo 13–15

13.00 Suomen musiikkikokoelmien nykytilanne

Seminaarin avaus ja vuosikirjan julkistaminen

Matti Hakamäki, johtaja, Kansanmusiikki-instituutti; puheenjohtaja, Suomen musiikkimuseo ry