Webinaari tietosuojaliitteistä ja Finnan palvelusopimusuudistuksesta tiistaina 9.10.

Kansalliskirjasto järjestää webinaarin tietosuojaliitteistä ja Finnan palvelusopimusuudistuksesta tiistaina 9.10. klo 14-15.30.

Kansalliskirjasto päivittää palvelusopimuksiaan EU:n tietosuoja-asetuksen edellytysten mukaiseksi ja päivittää samaan aikaan myös koko Finnan palvelusopimuksen. Koska kommenttikierroksilla oleviin Finnan, Melindan ja julkaisuarkistojen tietosuojaliitteisiin tai Finnan palvelusopimuksen luonnoksiin liittyy taustoitusta vaativia yksityiskohtia, järjestetään webinaari, jossa pyritään vastaamaan keskeisiin, webinaariin mennessä saapuneisiin kysymyksiin. Kansalliskirjasto pyytää lähettämään asiakirjojen kommentointia edistäviä kysymyksiä webinaariin ilmoittautumisen yhteydessä. Tilaisuudessa vastauksia antavat Kansalliskirjaston asiantuntijat ja juridiset neuvonantajat. Mikäli aika ei riitä kaikkien tilaisuutta varten esitettyjen kysymysten käsittelyyn, kootaan vastaukset lähetettäväksi jälkikäteen osallistujille.

Ilmoittautumiset ja kysymykset viimeistään 4.10.2018 klo 12.00 https://elomake.helsinki.fi/lomakkeet/92272/lomake.html

Lisätietoa

Julkaisuarkistojen tietosuojaliitteen luonnos kommentointiohjeineen on lähetetty organisaatioille, joilla on voimassa oleva sopimus palvelusta Kansalliskirjaston kanssa.

Yhteyshenkilö: heli.kautonen (at) helsinki.fi