BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//kirjastotfi/procal//NONSGML v1.0//EN BEGIN:VEVENT DTSTART:20190110T090000 DTEND:20190110T160000 SUMMARY:Puhe-Judo 1: Haastavien asiakastilanteiden hallinta vuorovaikutuksen keinoin -koulutus DESCRIPTION:
Yleisiä kirjastoja käyttää laaja-alainen kirjo ihmisiä eri yhteiskuntaluokista, eikä haastavilta asiakastilanteilta, joiden yhdistävä tekijä on asiakkaan tunnetilan kuohunta, voi välttyä. Tällaisista tilanteista valtaosa saadaan hallintaan oikeanlaisella vuorovaikutuksella ja asenteella, sekä rauhoittamalla tilanne tai vastapuoli omalla viestinnällä, empatialla, sanavalinnoilla sekä kuuntelun eri tekniikoilla.
Koulutuksen tavoitteena on kehittää kokonaisvaltaisesti osallistujien haastavien asiakaspalvelu- ja viestintätilanteiden hallintaa.
Koulutus antaa osallistuville muun muassa:
Kouluttajana toimii Tero Ålander Mielenrauha koulutuspalvelut Oy:stä. Mielenrauha koulutuspalvelut Oy on haastavien vuorovaikutus- ja poikkeustilanteiden ennaltaehkäisyyn erikoistunut koulutus- ja konsultointiyritys, joka aloitti toimintansa vuonna 1998.
Osallistujille tehdään ennakkokysely koulutukseen liittyvistä toiveista viikolla 51 (17.-21.12.).
Ilmoittaudu 12.12. mennessä osoitteessa: https://bit.ly/2Oi09w3
Koulutukseen mahtuu 180 osallistujaa.
Tervetuloa!
Yhteistyössä: SEDU (seudullinen Helmet-koulutusryhmä) + AKE Porvoo
LOCATION:Keskustakirjasto Oodi, monitoimisali END:VEVENT END:VCALENDAR