Musiikin eKirjasto uudistui – helppo pääsy bändihistoriikkeihin ja musiikkikirjallisuuteen

eKirjasto sisältää musiikkikirjallisuutta, soitonoppaita ja bändihistoriikkeja

eKirjasto tarjoaa käyttöösi yleisten kirjastojen e-aineistoja. eKirjaston linkki löytyy Kirjastot.fi:n etusivun yläpalkista, otsikosta Kirjallisuus. Pääset verkkokirjojen ääreen myös eKirjaston logosta. eKirjaston osoite on ekirjasto.kirjastot.fi.

Kuva poistettu.

Miten löydän musiikkiaiheista kirjallisuutta?

eKirjaston etusivulla voit valita kotikirjastosi ylälaidan painikkeesta Valitse kirjastosi. Viereisestä hakuruudusta saat vinkkejä suoraan esimerkiksi haulla musiikki.

Sisältöjen selaamisen helpottamiseksi vasemmalta löytyy painike eKirjat, joka tuo esiin kirjallisuuden aiheita. Valitse aakkostetusta listasta Musiikki. Uudistettu genrevalikko auttaa eteenpäin.

Kuva poistettu.

Valitse e-kirja käyttöösi painamalla Avaa aineisto. Pääset kirjan ääreen seuraamalla oman verkkokirjastosi ohjeita.

Tuomas Pelttari, toim.