Koulutus ja seminaarit

Sovellustyöpaja

Erilaisia sovelluksia voidaan kirjastoissa käyttää monipuolisesti hyväksi. Niitä voidaan käyttää lasten ja nuorten, mutta myös aikuisten kanssa työskennellessä. Sovelluksista voi olla apua myös oman työn organisoimisessa ja ajankäytön hallinnassa.

Kaustisten koulutuspäivässä pääset kokeilemaan työpajamaisesti käytännössä erilaisia sovelluksia ja vinkkaamaan parhaita käyttämiäsi sovelluksiasi muille. Ota mukaasi iPad ja tule hakemaan uusia ideoita työhösi! Voit tarvittaessa lainata AKE:n iPadia.

Kouluttajana toimii Petri Ilmonen TRYcamps:sta

Ilmoittaudu viimeistään 17.3. https://webropol.com/s/sovellukset

Koulutus on osa #AKEdigi-hanketta, jonka tarkoituksena on kehittää henkilökunnan digitaitoja. Koulutus on osallistujille maksuton, mutta osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan. Mikäli osallistujamäärää joudutaan rajaamaan, ovat etusijalla Etelä-Pohjanmaan, Keski-Pohjanmaan ja Pohjanmaan kirjastojen henkilökunta.

Kaupunki
Kaustinen