Lanu

Tervetuloa Seinäjoen kaupunginkirjaston lasten ja nuorten lukemista edistävien kirjastopalvelujen valtakunnallisen erityistehtävän eli Seinäjoen Erten kotisivuille!

Sivuilla tiedotamme Seinäjoen Ertessä meneillään olevista projekteista ja jaamme materiaaleja lasten ja nuorten lukemisen ja lukutaidon edistämiseksi.

Blogissa ja Lukupuhetta/Läsprat –podcasteissa käsitellään laajasti lasten ja nuorten lukemiseen liittyviä asioita.

Seinäjoen Erten toimintaa rahoittaa opetus- ja kulttuuriministeriö.

Muista nämä!

Täältä löydät lasten- ja nuortenkirjastotyön ammattilaisille suunnatut ajankohtaiset tapahtumat, seminaarit, koulutukset, hankeraha-avustukset ym.

Lukupuhetta

Seinäjoen erityistehtävän Lukupuhetta-podcastissa keskustellaan laajasti lasten ja nuorten lukemiseen liittyvistä asioista.

Läsprat

I podden diskuterar vi allt möjligt kring barn och ungas läsande och läsfrämjande verksamheter.

Kirjaston kirjailijat – Mervi Heikkilä

Mervi Heikkilä työskentelee kehityspäällikkönä Seinäjoen kaupunginkirjastossa lasten ja nuorten lukemista edistävien...

Sivupiiri vinkkaa