Ystävälläni on 21 hienoa taulua Kouvolassa ja ne kaipaavat näyttelyynpääsyä,eivät ole olleet ennen näyttelyssä. Onko toiveita saada niitä johonkin Helsingin…

Kysytty

Ystävälläni on 21 hienoa taulua Kouvolassa ja ne kaipaavat näyttelyynpääsyä,eivät ole olleet ennen näyttelyssä. Onko toiveita saada niitä johonkin Helsingin kirjastoon näytteille ja kuka näitä asioita hoitaa, kenelle voi käydä esittelemässä kansiota, jossa on teokset kuvattuna ja muutenkin soipia asioista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taidenäyttely kirjaston tiloissa on paljolti tilakysymys, johon jokainen kirjasto voi vastata parhaiten itse. Toisin sanoen kannattaa tiedustella jokaisesta kaupunginkirjaston toimipisteestä erikseen. Kirjastojen yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.lib.hel.fi/ , kohdasta Aukioloajat ja yhteystiedot.