Yritin varata Susikoira Roi ja seikkailu saaristossa-videota. Löytyi yksi kappale, jota ei voi varata, koska ilmeisesti (?) on kadonnut ja laskutettu 1996…

Kysytty

Yritin varata Susikoira Roi ja seikkailu saaristossa-videota. Löytyi yksi kappale, jota ei voi varata, koska ilmeisesti (?) on kadonnut ja laskutettu 1996. Meillä on ko. video ollut lainassa kuitenkin vuoden 2000 jälkeen. Onko kaikki kappaleet täysin loppuunkulutettuja? Oletteko kysyneet YLEltä niitä lisää? Ovat kestosuosikkeja omien ja tuttavien lasten keskuudessa. Kertoo jo paljon, kun toinen Susuikoira Roi-video on kaikilta kappaleiltaan lainassa ja varauksia odottaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti nämä Susikoira Roi - seikkailu saaristossa -videot ovat olleet todellakin niin suosittuja, että ne ovat kuluneet loppuun pääkaupunkiseudun kirjastoista ja yksi kappale on jäänyt palauttamatta. Myöskään YLE:n tallennemyynnissä ei enää ole saatavilla videoita Susikoira Roin seikkailuista. Useissa kaupunginkirjastoissa pääkaupunkiseudun ulkopuolella, myös naapurikunnissa, se kuitenkin vielä on saatavilla. Saatavuuden voi tarkistaa Frank-monihaulla, http://monihaku.kirjastot.fi/frank/frankcgi.py/index Videon voi kirjastosta pyytää tilattavaksi myös kaukolainana. Vantaalla kaukopalvelumaksu on 7,00 €.