Yritin varata aineistoa, mutta sään ilmoituksen, että "toiminto estetty, ota yhteyttä kirjastonhoitajaan". Missähän vika?

Kysytty

Yritin varata aineistoa, mutta sään ilmoituksen, että "toiminto estetty, ota yhteyttä kirjastonhoitajaan". Missähän vika? Muuten asiat kunnossa ja nykyiset lainat ok.

Vastaus

Vastattu

Kuulostaa siltä, että joko aineiston nimekkeestä puuttuvat niteet tai ne kaikki ovat käsikirjasto kappaleita.

Sinun kannattaa soittaa johonkin Helmet kirjastoon ja kysyä asiasta tarkemmin. Helmet kirjastot

Voit kysyä asiaa myös Helmet chatissä. Varaudu kertomaan kirjastokorttisi numero varausta varten.