Yritin palauttaa netissä lainaamani e-kirjan, mutta en pääse kirjautumaan, koska salasanaani ei hyväksytä. Voinko palauttaa e-kirjan jotenkin muuten?

Kysytty

Yritin palauttaa netissä lainaamani e-kirjan, mutta en pääse kirjautumaan, koska salasanaani ei hyväksytä. Voinko palauttaa e-kirjan jotenkin muuten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit yrittää kirjautumista uudestaan esimerkiksi seuraavana päivänä, jos Ellibsissä on ollut jokin katkos, jonka takia sinne ei päässyt kirjautumaan. Kirjan palauttamisesta ei kuitenkaan tarvitse olla huolissaan. E-kirjat palautuvat aina eräpäivänä, vaikka niitä ei itse palauttaisikaan, joten eräpäivä ei voi ylittyä. Toki muita asiakkaita ajatellen on hyvä palauttaa lainansa, kun ei niitä enää tarvitse, koska moniin e-kirjoihin on pitkä varausjono.