Yritin kirjoittautua omalla kirjastokortilla järjestelmäänne, mutta se ei toiminut. Omaan kirjastoon pääsen kortilla, mutten teidän. Missä vika? Olisin lukenut…

Kysytty

Yritin kirjoittautua omalla kirjastokortilla järjestelmäänne, mutta se ei toiminut. Omaan kirjastoon pääsen kortilla, mutten teidän. Missä vika? Olisin lukenut e-lehtiä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eepos-kirjastoissa ePressin ja eMagzin lehdet ovat luettavissa vain kirjastoissa, tällöin palveluun ei tarvitse kirjautua.  Lehtiä ei voi lukea etäyhteydellä edes näin poikkeustilanteessa kirjastojen ollessa suljettuina. Eepos-kirjastojen tunnuksilla ei voi kirjautua näihin palveluihin..